Навчайтесь разом з нами

ЗАВДАННЯ ДЛЯ ДОШКІЛЬНЯТ ПІД ЧАС КАРАНТИНУ

       Тема тижня "Професії моїх батьків"

                (06.04.2020 р. - 10.04.2020 р.)

                                     Понеділок

Переглянути відеоурок "Ким бути"

youtu.be/i3cUv7Rvf7U

Скласти з дітками пазл "Що кому потрібно для роботи"

 

Виконати руханку "Ми плещимо в долоньки"

youtu.be/0U1wPXKIJWo

Провести бесіду "Яка професія найбільше подобається".

 

                                            Вівторок

 

"Вивчаємо дні тижня".

https://youtu.be/0e7X3frDlQI

 

 Вивчення віршиків за мнемосхемами

 

Маленьким дослідникам. Провести дослід

"Повітря навколо нас"

Мета: продемонструвати потребу у повітрі людей, тварин.

Хід досліду: Запропонувати дітям на короткий час затулити носа

й рота рукою, а потім глибоко вдихнути повітря та відчути, як це приємно.

Покласти руки на груди й відчути, як вони ритмічно рухаються під час

дихання. Зробити те саме під час спостереження за кішкою, кролем.

                                                         

                                                                    Середа

Провести бесіду "Безпека під час карантину"

Переглянути відеоурок "Буква Х.Загадки, вірші, завдання."

www.youtube.com/watch

Виконати руханку  "Я весела булька"

youtu.be/7V2ZmuWXE00

Переглянути повчальний мультфільм "Про професії для діток".

Збагатити словниковий запас дитини.

https://youtu.be/tPD1MycPb3M

 

                                                                 

                                                Четвер

Переглянути цікавий мультик "Професії для дівчаток"

youtu.be/90MLDvCmJRM

 

 Намалювати малюнок "Професія моєї матусі"


Виконати фізкультхвилинку з Бедриком

www.youtube.com/watch

                                         

                                              П'ятниця

Виконати завдання."Що зайве"

 

Виконати аплікацію "Лікар".

                                      

 Виконати фізкультхвилинку "Подивись на небо"

www.youtube.com/watch

Переглянути відеоурок "Мультипедія пори року"

Згадуємо вивчений матеріал

youtu.be/NUefOfTvxaU

Прослухати аудіоказку "Для чого людині серце"

youtu.be/hzG_I0MuQTY

 

 

 

Потурбуйтеся про безпеку дітей. Працюйте разом з нами,читаючи дітям вдома казку

 

Небезпечні пустощі

 

У зеленому - зеленому лісі жила - була коза з козенятками.Жили вони у гарному будиночку, біля високої крислатої сосни. Мама - коза дуже любила своїх маленьких козенят, яких у неї було семеро. Сім'я була дружня і весела, а діти у мами були чемними і слухняними.

От, бувало, йде мама до лісу за кормом, а дітей залишає самих та наказує нікому дверей не відчиняти, чужого в дім не пускати, тому що дітки маленькі, їх можуть скривдити, коли мами немає. Діти послухають маму, зачинять за нею двері, а самі гратимуться, розважатимуться.

Та якось, коли мати вирушила з дому, найменше козенятко Сіра Плямка потай взяло коробку з сірниками і стало розглядати на ній цікавий малюнок. Там був намальований вогник.

- Ага, це, мабуть, вами матуся розпалює вогонь у печі?Ану ж і я спробую.

І почало пускати козеня маленькі вогники біля печі, де лежали тріски.

- Та чому ж ти не гориш? - терло сірника козеня, розмовляючи із собою. І не помітило воно, що уже чорний дим потягнувся догори. Раптом спалахнув вогонь: сердитий, червоний та язикатий. Він охопив усю кімнату і наче намагався впіймати козенят. Він метався за ними із кутка в куток. Малят охопив страх. Сестричка Сніжинка хотіла сховатися із козенятами у шафу, але найстарший братик Дзвіночок закричав: - Мерщій надвір! - і, накрившись ковдрою, почав виводити діток з палаючого будинку.

- Я знаю: нас врятують пожежники, їм потрібно лише зателефонувати 101, - вигукнув Дзвіночок і мерщій побіг телефонувати до пожежної частини:

- Ало! Скоріше сюди, в діброві горить хатинка кози. А номер хатинки в нас другий. Будь-ласка, врятуйте нас від біди! 

Мужні бобри - пожежники примчалися вмить і стали гасити страшенну пожежу.

Сердитий вогонь згасати не хотів, він пручався, шипів і димів. Та все ж сміливі бобри згасили пожеж . Малюки залишилися живі. 

І Бобер їм сказав: 

- Не беріть сірники! Пам'ятайте завжди, що гра із вогнем приведе до біди!

Ви прочитали дітям казку???А тепер попрацюйте над нею. 

Запрошуємо до розмови. 

1. 1.Які порівняння можна підібрати до слова «вогонь»?
2.Хто з козенят вчинив правильно,Сніжинка чи Дзвіночок?Чому?
3.Чому не можна під час пожежі ховатися у шафу та інші закриті місця, приміщення?
4.Що сказав козенятам бобер-пожежник?Перекажи.
5.Чи завжди вогонь буває злим?Коли він буває добрим?
6.Назви дії козенят, які допомогли їм врятуватись?
7.Чому не можна пускати в дім чужих?
8.Що могло б статися, якби бобри не загасили пожежі?

Інтелектуальні хвилинки для Вашої дитинки

1.Намалюй вогонь, щоб він був сердитий, червоний, язикатий. Як ти вважаєш, він добрий чи злий?
2.Як тобі вдалося намалювати його злим?
3.«Метався з кутка в куток» - покажи як це?
4.Назви цифри, які зустрічаються в казці.Які з них однакові?Чому їх потрібно запам'ятати на все життя?
5.Назви порядкове число, яке означає номер будинку козенят.
6.Намалюй стільки квіточок,скільки у мами кози було діточок.
7.Прочитай сам чи з дорослими перше слово третього рядка;слово, яке знаходиться між словами дружня, весела.Яке це слово?Із скількох літер воно складається?
8.Сіра Плямка,Сніжинка,Дзвіночок.Скільки тут братів?Скільки сестричок?Хто з них найстарший?

Подорож в країну граматики.
1.Порахуй літери у словах :сірники,вогонь,пожежа.У якому слові більше літер?
2.Скільки звуків у слові «вогонь»?
3.Знайди найменше слово у казці, найдовше.Порахуй літери у них.
4.Вибери з тексту слова, які означають імена козенят.
5.Назви перші літери імені найменшого бешкетника. 
Запам'ятай! Всі імена пишуться з великої літери.
6.Знайди слова в казці, які звучать пестливо, лагідно.
7. Відгадай слова: в---нь
                           по---ник
                           по --жа
                           с----ки 
                           ді---ва
                           не-----ка

 

Віконечко в природу.

1.Про яких тварин згадується в казці?
2.Назви дорослих тварин і дитинчат?
3.Яких кольорів найбільше в лісі?Чому?Якщо зеленого кольору більше, то це означає, що пора року..... Яка?А якщо більше жовто-червоного кольору, то це ....... 
4.Яких кольорів більше у зимовому лісі?
5.Опиши явища неживої природи, які описуються у казці.


Будемо вдячні Вам за спільну працю!!! 

 

 

Шановні батьки!!!

 

Пропонуємо Вам поради, які допоможуть навчити малюка говорити правильно та красиво.  
1. Спілкуйтесь з дитиною якомога більше, коментуйте свої дії, детально розповідайте про предмети, які оточують дитину.
 
2. Збагачуйте словниковий запас малюка новими словами, пояснюючи їх.
 
3. Розмовляйте з дитиною повільно, грамотно і чітко, ні в якому разі не "сюсюкайте"!
 
4. Спонукайте дитину до мовлення, ставлячи їй запитання, поступово ускладнюючи їх.
 
5. Коли малюк говорить, виправляйте його мовленнєві помилки тільки після того, як він закінчить фразу.
 
6. Багато читайте дитині, вчіть її переказувати, разом вчіть вірші, вчіть складати цікаві історії з картинками.
 
7. Процес розвитку мовлення також стимулює дрібна моторика рук. Виконуйте вправи для пальчиків, малюйте олівцями і крейдою, грайте в мозаїку.
 
Не забувайте хвалити дитину після кожного її успіху!!!
 

Пальчикові ігри,які можна пограти з дітьми вдома.

  

Моя сім'я

Цей пальчик - мій дідусь, 
Цей пальчик - моя бабуся,
Цей пальчик - мій татусь,
А оцей - моя матуся,
Ну, а цей маленький - я,
Ось уся моя сім'я

(Почергове згинання пальчиків починаючи з великого)

 

Хованки
Пальці в хованки всі грались
Ось так, ось так,
В кулачки всі заховались,
Ось так, ось так.

(Ритмічно згинати та розгинати пальці, покрутити кулачком)

 

Сорока
Сорока білобока
Кашу варила
Діточкам давала.
Цьому дала,
Цьому дала,
Цьому дала,
Цьому дала,
А цьому не дала:
Ти дрова не рубав
І води нам не давав,
Ти і піч не натопив
І нічого не поїв.

(Вказівним пальцем правої руки водити по долоні лівої. Згинати почергово кожний палець, крім мізинця. Згинати і розгинати всі пальці в ритмі потішки)

 

Зайці
Скаче зайчик перший
Під високою сосною,
А під другою сосною,
Скаче зайчик другий.

(Вказівний і середній пальці правої руки підняті вгору, всі інші випрямлені і з'єднані. Долонею правої руки тримати вертикально вгору. Пальці широко розставлені. І так само іншою рукою)

 

Коза і козенята
Іде коза рогата,
Коза бородата,
Козенятко спішить,
Дзвоником дзвенить.

(Вказівний і мізинець правої руки вгору. Інші притиснути до долоні. Вказівний і мізинець палець вгору. Пальці долоні прямі, з'єднані з великим, опущені до низу)

 

Замок
На дверях замок висить,
Ми його відкриєм вмить.
Постукали, покрутили

 

 

    

Вивчайте разом з нами до зимових свят!!!  

Рік старий на відході - 

Рік новий на порозі.

Рум'яніє на сході

Небосхил на морозі.

Будьте, люди, щасливі,

В мирі, в праці навіки.

Хай уродять нам ниви

Щастя повні засіки!

Хай таланить нам всюди,

З Новим роком вас, люди! 

Платон Воронько

ГРА У СНІЖКИ

На галяві край доріжки

Полетіли влучні сніжки,

І почався білий бій,

Закрутився у сувій.

Закрутився, покотився,

Під горою зупинився.

Зверху сніг

І знизу сніг,

І ніхто узнать не міг,

Де чиї стирчали ніжки.

Ой, весела гра у сніжки! 

Наталя Забіла

В ЛІСІ

Метелиця-хурделиця

Замела лісок.

Як біла ковдра, стелиться

Під соснами сніжок.

Стрибають прудко білочки

По соснах угорі.

Напудрились на гілочках

Поважні снігурі.

Зайчата стали білими, -

Ну зовсім, наче сніг! -

Щоб в лісі не зуміли ми

 

 

На численні запити батьків пропонуємо Вам підбірку ігор,які можна пограти з дітьми,не витрачаючи додаткового часу.

 

Ігри в дорозі

 

  

 "Ховайте пальці" 

Витягніть руку, розгорнувши її долонями вгору. Нехай малюк поставить на неї вказівний та середній пальці, імітуючи хотьбу. Дорослий разом з дитиною промовляють слова "По полях скакали зайці і кричали: "Ховайте пальці!".На останні слова дорослий стискає долні, намагаючись спіймати дитячі пальці. 

 

 

 "Скільки машин"

  

Ця гра подобається як дітям так і дорослим. Домовтеся з малюком рахувати всі автомобілі певного кольору. Якийсь час дитяча увага буде зайнята відстеженням дороги й потрібного автомобіля. Хто з учасників першим оголосить, що помітив черговий автомобіль, той отримує додатковий бал. Перемагає той, хто помітить першим більшу кількість машин. 

 

 

 

"Слова на "М" 

 

Звісно, слова можна придумувати на будь-яку літеру алфавіту. Гравці по черзі, роблячи крок вперед, називають слово на літеру "м". Повторюватися не можна. Виграє той, хто назве найбільшу кількість слів на дану літеру.

 

 

Ігри на кухні

 

 

"Три каструльки"

Знайдіть три каструльки або мисочки різного розміру і запропонуйте дитині вкладати їх одну в іншу. Повірте, дитина зможе займатися таким заняттям досить довго. За допомогою такої гри малюк зможе навчитися порівнювати розміри